tiistai 10. lokakuuta 2017

Työhaasteita

Viime aikoina olen joutunut kohtamaan odottamattomia ja lähes ylitsepääsemättömiä töihin liittyviä haasteita. Tahdonvoimaa on tarvittu ja vaikka olen tehnyt parhaani, olen silti joutunut jo monta kertaa tunnustamaan tappioni.
 
Toisaalta on ollut mukavaa tulla töihin, sillä ovathan haasteet kuitenkin mahdollisuus kehittymiseen, eikö? Tänäänkin olen kamppaillut monen monta kertaa erittäin kiperässä tilanteessa. Voinen kuitenkin olla hivenen ylpeä itsestäni, sillä jo yhden kerran olen voittanut kimurantin ristiriitatilanteen.
 

Olen varma, että jo tämän viikon lopulla osaan tsempata paremmin ja pystyn käymään työpäivän aikana keittiössä vaikkapa kaksi kertaa ilman, että sorrun visuaalisen ärsykkeen aiheuttaman paineen alla. (Sanottakoon, että käyn keittiössä tai sen viereisessä veskissä ihan helkkarin monta kertaa päivän aikana.)
 
Erehtyminen on onneksi inhimillistä ja siitä voi oppia - kuten että mokka on edelleen paras maku ;)

#röyh #kiittikaverit

14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. On kyllä - en voi vastustaa (enkä ehkä haluakaan) :D

      Poista
  2. Kyllähän tässä taas vähän kaipaisi työhaasteita. Ja jotwnkin sitä sa parhaiten aikaiseksi pienen paineen alla.

    Ja suukkojen (joko aitojen tai suklaisten) voimalla jaksaa melkein mitä vaan.

    Aurinkoa päivääsi ☀️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole tänään jaksanut tsempata tai ottaa paineita yhtään, vaan olen mussuttanut menemään noita ties miten monta. Ehkä huomenna taas tsemppaan - jos edes housut mahtuu jalkaan ja pääsen ylipäänsä töihin :D

      Poista
  3. Brumbergin suukot ovat klassikko ja totta mooses mokkaiset ovat parhaita.

    Ihanaa viikkoa ja suklaisia suukkoja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmeisesti muidenkin mielestä mokkaiset ovat parhaita, sillä laatikko on jo lopuillaan :D Röyh, jatkan "haasteiden" parissa...

      Poista
  4. Tsemppiä!
    Parhaita ovat ne vihreään käärityt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jo huolestuin pahasti, että onko sivistykseeni jäänyt isokin aukko, kun en ollut kuullut vihreistä! Taitavat olla sesonkituote? Mun täytyy paikata tämä tietämättömyysaukko kevään aikana ;)

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Apua! Mä en edes tiedä, mitkä on parhaita! Eikö mun (työ)elämä ole tarpeeksi haastavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen lisäämään haastavuutta työpäiviin ja hankkimaan pikimmiten pari laatikollista suukkoja. Itsehillinnän kanssa on sen jälkeen takuuvarmoja haasteita. Jotkut väittävät, ettei noita pysty syömään montaa päivässä, mutta kilinkontit... :D

      Poista
  7. Huh zemppiä, mutta mikä voittajafiilis, kun saa selvitettyä jonkun kimurantin haasteen, hyvä sä. <3 Uuh nuo suukot, aikoinaan pankissa lihoin heti 10kg, tai noh muutamassa kuukaudessa, sillä joka pv oli herkkuja ja vielä pankin lounaaseen kuului herkullinen aamupala.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä tehnyt parhaani noita mussuttaessa, ai kauhee :D Mutta minkäs teet, kun ei vaan voi vastustaa tuota makunautintoa! Onneksi niitä on vielä tarpeeksi jäljellä... <3

      Poista
  8. On siinä haastetta! Mun mielestä mansikka on ehdottomasti paras, mutta kyllä muutkin menevät. Tosin ei se mokka. Johtunee siitä, etten juo kahvia.

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista ystävällisistä viesteistä ja pikku moikkauksista :)