tiistai 2. toukokuuta 2017

43

Tänään raksahti mittariin 43 vuotta, jestas :)  Elämäni aikana olen edennyt välillä yhden askeleen eteen ja kaksi taakse, kompuroinut ja kaatunut. Toisinaan olen ottanut gasellinloikkia ja leijunut pari metriä maanpinnan yläpuolella - joskus laskeutunut hallitusti ja joskus mätkähtänyt rähmälleni.   
 


Minulla on ollut onni saada paljon hyviä ystäviä ja paljon hullunhauskoja muistoja. Olen juhlinut pikkutunneille ja tanssinut pöydillä. Joskus olen uinut nakuna Hietaniemen rannalla kesäyönä ja tehnyt kaikenlaisia hullutuksia. Ja välillä olen sitten hautautunut kotisohvalle ja kirjapinojen alle.  
 
Olen ihastunut lukemattomia kertoja, rakastunut joitakin kertoja syvästi, ja rakastanut aidosti muutamaa. Olen suudellut niin, että tuntuu varpaissa asti ja tuijotellut maailmaa ruusunpunaisten lasien läpi. Ja toisinaan olen itkenyt valtamerellisen kyyneleitä pettymyksen takia.
 
Olen saanut kaksi ihanaa (ja vilkasta!) poikaa sekä rinnalleni miehen, jonka edessä uskallan olla täysin oma itseni - hyvässä ja pahassa. Olen nähnyt sateet, auringonpaisteet, myrskyt ja tyvenet. Joskus olen ollut ihan pimeässä ja luullut katoavani sinne iäksi, ja päässyt taas päivänvaloon.
 
Vuoristoratani on joskus vähän äkkiväärä ja mutkia täynnä. Joskus katselen, kun muut puksuttelevat eteenpäin hieman tasaisemmalla kyydillä - mutta hei, vuoristoradassa on joskus aika hauskaakin :)  Tärkeintä ei sitä paitsi ole päämäärä (joka meillä kaikilla on loppujen lopuksi sama), vaan matkanteko!
 
Monessa asiassa olen vielä ihan untuvikko. Sekin on ihan jees. Jos jotain haluan oppia, niin hetkeen tarttumista, hälläväli-asennetta ja hieman pelkoja päin menemistä. Toisaalta myös armollisuutta ja sitä, että joskus (tai enimmäkseen) on OK olla omalla mukavuusalueellaan. Haasteet ja epämukavuuden kohtaaminen ei ole kaikkien juttu ainakaan koko aikaa.
 
Olen kevään lapsi, joskus vähän höselö, sinisilmäinen ja tunteet edellä menijä. Juuri nyt on hyvä päivä ♥

PS. Aluksi mietin, että kehtaanko julkaista tällaisen postauksen, ja  että onko tämä jotenkin itsekeskeistä. No, onhan se, mutta hei, onko sen niin väliä ;D
 

27 kommenttia:

  1. Paljon Onnea Syntymäpäivänäsi <3 Ajattelinkin Insta-kuvastasi, että olisikohan sinulla merkkipäivä tänään. Siis nauti uudesta luvustasi taasen. Elämää on aina syytä juhlia!

    Terveisin, Johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikein osasit tulkita insta-kuvan :)
      Kiitos paljon ♥

      Poista
  2. Myöhästyneet synttärionnittelut kevään lapselle! Aurinkoa päiviisi!

    VastaaPoista
  3. Onnea tätäkin kautta murmeli :)

    VastaaPoista
  4. Myöhästyneet mutta sitäkin suuremmat onnittelut!

    VastaaPoista
  5. ❤️❤️❤️ Hirmuisesti onnea ❤️❤️❤️

    VastaaPoista
  6. Aivan valtavan paljon onnea! Kirjoituksesi oli tosi hieno. Kirjoitat itsestäsi ja tapahtuneista tosi kivasti. Sä olet mua 7 vuotta nuorempi. Minun synttärini olivat viime perjantaina, joten härkiä ollaan molemmat. Ilmankos aina tunnut niin tutulta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari! Ja oikein paljon onnea sinulle näin jälkikäteen! ♥ Ilmankos tosiaan on tiettyä tuttuutta, kun ollaan härkiä kumpikin :)

      Poista
  7. Ihanasti kerrottu itsestä ja elämästä!

    Mut miten sä voit olla jo 43 kun äsken olit 39? Outoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥
      Eikö ookin outoa?! Vuodet hujahtaa ihmeen nopeasti ja ajan kuluminen tuntuu jotenkin hassulta. Päivät vaan vilisevät ohitse... :D

      Poista
  8. Onnea ihanainen 🌹😊. Auringonpaistetta juhlapäivääsi ja elämään muutenkin. Tämä oli ja on ihana postaus, hyvä kun kirjoitit!

    VastaaPoista
  9. Ihan hirmuisen paljon onnea ja lämpöinen rutistus sankarittarelle <3 Meillä erityisherkillä on kyllä aivan omat vuoristoradat ja vuoristoratareitistöt, ja se on aika ainutlaatuista, vaikkakin hurjaa. Kuva on kiva, ei tule mieleen ollenkaan itsekeskeisyys.

    Olet suloinen kuvassa ja niiin hehkeä 43vee nytten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On nämä vuoristoradat tosiaan aikamoisia ja ihan omanlaatuisiaan :D
      Ihania sanoja taas sulta, kiitos kiitos! ♥

      Poista
  10. Paljon Onnea ja mä liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mahtavaa, että liityit ja ISO kiitos! ♥ Tulen kurkkimaan vastavierailulle :)

      Poista
  11. Myöhästyneet onnittelut superhehkeälle 43-vuotiaalle!

    VastaaPoista
  12. Ihana synttärisankari vuoristoratalainen siellä, myöhästyneet mutta mitä sydämellisemmät onnittelut. Tiedän tuon tunteen onko itsekeskeistä jne, moinen ajattelu pois meistä, vaan annetaan palaa <3 Olet ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana Tiia! ♥ Tosiaan, pois moinen ajattelu, että itsensä pitäisi piilottaa. Me saadaan näkyä ja kuulua ja hyvä niin :)

      Poista

Ilahdun kaikista ystävällisistä viesteistä ja pikku moikkauksista :)