25 satunnaista

Hyvää  ystävänpäivää kaikille teille ihanille! Harvoin tulee sanottua, mutta näin ystävänpäivänä se ainakin on aiheellista: olen hurjan kiitollinen ja iloinen kaikista teistä kivoista tyypeistä. Teitä lukijoita ja kommentoijia kohtaan tunnen sielua hyrisyttävää lämpöä ja sielujen sympatiaa. Olen iloinen, että olette mukana! ♥  

Tuulannelin ja Meidän elämää -blogeissa oli kiva 25 kohdan faktalista. Tässä minun satunnaiset faktani. Osan ehkä jo tiesittekin, mutta ehkä ette kaikkea?


1. Rakastan kesää ja aurinkoa. Sen taitaa valitettavasti huomata ihostani.
 
2. Tykkään fyysisistä jutuista kuten painimisesta ja välillä meillä leikkipainitaan kotona :D  Nuorempana harrastin savatea eli ranskalaista potkunyrkkeilyä. 
 
3. Uusien asioiden suhteen köröttelen usein jälkijunassa ja jupisen epäluuloisena kaiken maailman uusista hömpötyksistä :D
 
4. Olen hidas aloittamaan asioita ja saatan vetkuttaa niitä ihan tuskastuttavan kauan.
 
5. Kotihommista pyykkääminen ja kuivien vaatteiden viikkaaminen ovat eniten mieleeni. Mutta se kaappiin vieminen onkin jostain syystä ihan kamalaa. 
 
 
6. Arkikokkaus on inhokkihommani nro 1. Samoin ostoslistojen tekeminen ja ruokakaupassa käyminen. Yök.
  
7. Olen 165 cm pitkä. 

8. Suutun vain kotioloissa, enkä osaa riidellä tai kiukutella kuin mieheni ja lasteni kanssa. Muiden kanssa pidän mölyt mahassani.
 
9. Arvostan hienotunteisuutta ja empaattisuutta todella paljon. Töksäyttely on jotain kamalaa.
 
10. Annan anteeksi ajan kanssa, mutta joskus nopeastikin, jos huomaan että vastapuoli on vilpitön. Mutta unohtaminen onkin sitten toinen juttu... 

  
11. Olen mielestäni laajakatseinen ja näen kolikon kummankin puolen. Siksi minusta saattaa saada vaikutelman, etten ole oikein mitään mieltä mistään asiasta.
 
12. En osaa nimetä lempileffaani tai -musiikkiani.
 
13. Ala-asteella olin ihan heppahullu. Kävin ratsastamassa, minulla oli hoitoponi ja kesien kohokohtia olivat ratsastusleirit. Oi niitä aikoja ja hepantuoksun ihanuutta!
 
14. Rakastan mökkeilyä ja maalla olemista. Onko mitään ihanampaa kuin kesäillan tuoksu ja tunnelma maaseudulla?
 
15. En tiedä mikä minusta olisi pitänyt tulla isona. Olen aina vain ajautunut jonnekin.
 
 
16. Minulla on ollut vuosien saatossa vaikka minkälaiset hiukset. Parin sentin pituinen poikatukka, puoleenväliin selkää ja kaikkea siltä väliltä. Värikin on vaihdellut lähes blondista paloautonpunaiseen, ruskean eri sävyihin ja melkein mustaan.
 
17. Inhoan jalkojani, sillä minulla on rumat vaivaisenluut.
 
18. Hampaidenpesu on maailman tylsintä puuhaa, joten samalla usein venyttelen, teen kyykkyjä tai treenaan lantionpohjan lihaksia.
  
19. En ikinä vastusta skumppaa tai suklaata.
 
20. Olen vähän ujo. Ja yllätyn ihan aidosti, jos joku ihminen tuntuu pitävän minusta.   

 
21. Minulla on jokin hassu kilpailuvietti. Salilla pistän helposti vähän liikaa painoja, jos joku katsoo. Ja fillaroidessa on pakkomielle saada muut kiinni, riittipä kunto tai ei.
 
22. Voitan kummatkin poikani vielä kilpajuoksussa. Saa nähdä miten kauan. Lankuttamisessa mennään esikoisen kanssa jo tasoissa. Punnertamisessa hän vie voiton :D 
 
23. Olen feministi, totta kai :)  Minusta naisen kuuluu ajatella tasapuolisesti eikä taantua sellaiseen ajatteluun, että naiselle riittäisi vähempi kuin miehelle.
 
24. Rakastan hiljaisuutta.
 
25. Tykkään isoista kahvimukeista ja lämmitetystä kahvimaidosta.



Nappaa tämä ihmeessä mukaasi ja kerro 25 satunnaista asiaa itsestäsi :) 

24 kommenttia:

  1. Kesää rakastan minäkin, ja mökkeilyä :) Muutama muukin samiskohta löytyi, vaivasenluineen päivineen.

    Ihanaa ystävänpäivää Tuula, ihanaa kun olet olemassa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuija, ihanaa että hengaat mukana. Paljon sydämiä ja halauksia ♥

      Poista
  2. Tää oli niin kiva! Ja komppaan sua ja Tuijaa- kesä ja mökkeily - niin parhautta, elämäni rakkaudet.

    Ihanaa ja riemukasta ystispäivää rakas Ystis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi ollaan taas kesää kohti menossa :)
      Paljon ystävänpäivänhalauksia sinne huipputyypille ja ihanalle ystävälle! ♥

      Poista
  3. Kiva kun tartuit tähän, oli mukavaa lukea näitä vastauksiasi, aika monen kohdalla saatoin nyökytellä myönteisesti mukana, mm. tuossa pyykin pesussa ja pyykkien paikalleen viemisessä, ujoudessa, kilpailuvietissä (etenkin pyöräillessä) ja parastahan on kesä, loma ja mökki, sauna ja uiminen :). Meillä tuota hommaa rajoittaa se, ettei ole omaa mökkiä, mutta onneksi on ihania ystäviä, että muutaman kerran pääsee nauttimaan mökkeilystä kesäaikaan :)

    Ihanaa ystävänpäivää ihana ystävä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kiva tehdä. Aina välillä iskee sellainen ideavaje, ettei meinaa keksiä mitään postauksen aihetta ja erityisesti silloin nämä ovat kivoja :)

      Hyvää ystävänpäivää ihanalle blogikamulle! ♥

      Poista
  4. Hyviä faktoja. Mäkin olen uusien asioiden kanssa jälkijunassa...aikoinaan en esim. millään meinannut hankkia älypuhelinta =).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ihan sama juttu älypuhelimen kanssa! Ja nyt en millään tulisi toimeen ilman. Mutta pitipä juputtaa vastaan ihan vaan periaatteestakin :D

      Ihanaa ystävänpäivää! ♥

      Poista
  5. Ihanat paljastukset!
    Hyvät ystävät tekevät hyvät ajat paremmiksi ja kovemmat ajat helpommiksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti sanottu ystävyydestä. Noin se juuri on :) Tässä pari päivää sitten mulle tuli hirmu lämmin olo yhden ystävän sanoista. Ja sellaisesta sielunyhteydestä. Että kyllä ne ystävät vaan ovat hurjan tärkeitä.

      Ihanaa ystävänpäivää sinne ihanaiselle blogiystävälle! ♥

      Poista
  6. Hauska lukea ja huomata jällleen kerran, kuinka samanlaisia ja silti niin erillaisia kaikki olemme! Hurraa sille ja hyvää ystävänpäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen ajatellut ihan samaa, kun olen lueskellut näitä listauksia muiden blogeista. Paljon samoja ajatuksia, mutta kuitenkin myös niitä eroja. Jokainen olemme ihan omanlaisiamme :)

      Kiitos ystävänpäivätoivotuksista ja sinulle kivaa keskiviikkoa tässä vaiheessa ♥

      Poista
  7. Hyvää ystävänpäivää siulle Tuula, olet ihana <3

    Kiva haaste ja tosi kiva lukea siusta enemmänkin. Samoin tuo kauneushaaste oli mukava piristys, taidan sen napata matkaani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Soili ♥ Ja itepä oot ihana! :)

      Musta tää 25 kohdan haaste oli sikäli kiva, että tällaisessa tulee helposti kertoneeksi jotain sellaista, mikä ei missään muussa yhteydessä tule ilmi. Muidenkin blogeista oli tosi kiva lukea näitä jutskia.

      Aurinkoista päivää! ♥

      Poista
  8. Moikka Tuula :)

    Todella kiva kun tartuit haasteeseen. Aika jännä tuo sinun harrastus nuoruudesta! Minulla on kanssa todella kiva kilpailuvietti eli lenkillä pitää yrittää saada kiinni edellämenijät :)

    Kivaa ystävänpäivää sinulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hello ja kivaa aurinkoista päivää :)

      Tuo kilpailuvietti on jännä, mistä lie tullut... Saa nähdä onko sitä joskus vanhempana sitten rollaattorin kanssa keulimassa muiden edelle :D Mutta harmi vaan, ettei se kilpailuvietti mulla päde esim. työelämään, jossa olen varsin kunnianhimoton.

      Mukavaa keskiviikkoa Tuulalle! ♥

      Poista
  9. Mä ilahdun aina kun joku toteaa mutkattomasti ja reippaasti: "olen feministi". Sellaista tarvitaan ja sellaisesta tulee hyvä mieli.

    Ilahduttava postaus muutenkin. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sanni :) Musta tuo feminismi on niin luonnollinen juttu kuin olla voi. Ja ärsyynnyn, jos joku nainen väittää, ettei ole feministi. (Tekisi mieli kysyä, että no haluatko takaisin hellan ääreen ja kantamaan tohveleita miehellesi? :D )

      Aurinkoista ja kaikin puolin ihanaa päivää Sannille! ♥

      Poista
  10. Tämä oli kiva! Kivoja ja ihan sun kuuloisia vastauksia. Osan jo tiesinkin, osaa en ainakaan muista.
    Ja taas sanon: sä olet mun silmääni niin järisyttävän kaunis!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos ja punastus :) Sä osaat kyllä sanoa niin kauniisti ja sait mut hyvälle mielelle.

      Ihanaa päivää Helmelle tyypille! ♥

      Poista
  11. Kiva postaus!
    Toivottavasti sinulla oli mukava ystävänpäivä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oli oikein mukava ystävänpäivä! Kävin kasvohoidossa - ai jestas miten taivaallista kaikki se hieronta ja pään alueen hiplaus ♥ Ja asiaankuuluvasti ostin kukkia, kun tiesin, ettei mies muista :D

      Mukavaa torstaita! (Ja jes, pianhan se on taas viikonloppu) ♥

      Poista
  12. Aaah kesä on niin parasta.
    Meillä on pojan kanssa aina pieni painimatsi ja se on niin hauskaa, harmi vaan kun poika alkaa uhkaavasti mennä mun ohi pituudessa ja pärjäämisessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai teilläkin painitaan, hauskaa :) Joskus oon vitsaillut, että toivottavasti ei noissa painimatseissa vahingossa tule lapselle mustaa silmää tms. Vois olla vähän vaikeaa selittää :D Meilläkin esikoinen on mua jo kohta leukaan asti. Ja mikäli isäänsä tulee, niin hujahtaa minusta paaaljon pidemmäksi. Sitten alkaa varmaan äiskä hävitä matsit :D

      Kivaa päivää Nannille! ♥

      Poista

Ilahdun kaikista ystävällisistä viesteistä ja pikku moikkauksista :)