tiistai 27. syyskuuta 2016

Säihkyntää ja paluu arkeen

Viikonloppuun mahtui huhkintaa siivousrätin kanssa, leipomista ja itsensä puunausta. Ilta oli kuplia ja ystävien seuraa, mikä teki todella hyvää. Minulla on takuulla maailman ihanimmat ja hauskimmat ystävät ♥  Emme päätyneet tanssimaan saakka, vaan pulppuilimme sohvan ja herkkujen äärellä. Dagen efter olin silti aika väsynyt ja päivä kului lähinnä sohvalla koomaillessa ja herkkuja syödessä.



Jos muuten haluatte kokeilla superhyvää suolaista herkkua, niin suosittelen tätä voileipäkakun reseptiä. Se oli taivaallista! Kuvassa näkyvä Fiorellino Prosecco oli myös aivan luvattoman hyvää. 

Eilinen oli taas juoksemista arjen perässä. Iloisiakin yllätyksiä päivään mahtui. Mies oli ostanut minulla kukkia ja suklaata. Olen ollut viime aikoina niin superväsynyt, iloton ja kiukutteleva, että ilmeisesti ukkeli näkee parhaaksi pehmitellä raivotarta ;)  Miehen työpäivät ovat koko syksyn olleet myöhään iltaan saakka venyviä, ja yön yli -reissuja on luvassa enenevässä määrin. Se taas vaikuttaa paljon minunkin jaksamiseeni.

Toisekseen ehdin kuin ehdinkn zumbaan. Se on jotain mitä rakastan, vaikka minulla onkin kaksi vasenta jalkaa. Ei sen niin väliä, vaikkei kuviot menekään ihan kohdilleen. Musiikki, hyvä fiilis ja hikoilu ovat pääasia. (Eipä sillä - haaveissani näen silti itseni tanssilattioiden kuningattarena... :D )


Tänään on ohjelmassa lasten syysflunssapöpö nro 3 ja olen kuopuksen kanssa kotona. Onneksi on kahvia ja vielä vähän herkkuja. Pikkutyyppi höpöttää taukoamatonta pulinaansa ja saa minut kaipaamaan työpaikan keskittynyttä hiljaisuutta :) 

Lähden Afrikan tähteä metsästämään ja sitten palkitsen itseni päiväkahveilla nro 2.

14 kommenttia:

  1. Se on kyllä aika raskasta tuo säihkyminen, vaikkakin niin ihanaa aina välillä! Nykyään sen valitettavasti seuraavana päivänä kyllä huomaa naamasta, että on valvottu...

    Hieno mies sulla, että huomasi vähän hemmotella rouvaa!

    Zumba ei ole mun laji, mä olen kuin norsu posliinikaupassa, aina väärään suuntaan menossa, väärällä jalalla... Mutta täytyy sanoa, että kivaa se oli kun joskus erehdyin kokeilemaan...

    Tsemppiä flunssapöpön karkoittamiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen zumban ja koreografisten jumppien suhteen vähän norsu posliinikaupassa. Mutta ei näköjään muutkaan niin pro-tasoa meidän jumppasalilla ole, joten ei väliä vaikka jalat meneekin minne sattuu :D Kivaa on ja hiki tulee.

      Huomasin tosiaan, että seuraavana päivänä oli kumman väsy olo ja lauantain säihkintä oli vaihtunut sunnuntain nuhjuverkkarifiilikseen :D

      Kivaa viikkoa ! ♥

      Poista
  2. Mahtavaa kun sait kukkia ja suklaata!!! Sanaton! :D

    Mun pitäis antaa zumballe mahdollisuus. Tunnen vaan myötähäpeää itseni kanssa koikkelehtiessani. En osaa heittäytyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen saanut tänä syksynä ainakin syklaamin, syyshortensian (tms.) ja jonkun kolmannen kukan. Luulen, että mun väsyneisyyden ja kiukkuisuuden asteen voi lukea suoraan kukkien määrästä ;)

      Anna ihmeessä zumballe mahdollisuus! Ei se ole niin nokonuukaa! Siellä saakin koikkelehtia - sanotaan sitä vaikka taiteelliseksi vapaudeksi :D Tai ainakin mä luotan siihen.

      Puss ♥

      Poista
  3. Tyttöjen illat ovat ihan parasta piristystä arkeen, eli melkein kuin pistäisi rahaa pankkiin! Olen varma, että säihkyit kuin tähdenlento konsanaan!

    Voi ei flunssa pöpöjä liikkeellä, paranemisia ja puhtia sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Flunssapöpöä on tosiaan liikkeellä, meillä jo kolmatta päivää tyyppi kuumeessa. Toisaalta saan purettua pyykkikasoja, kun on pakko olla kotona. Plussaa siitä :)

      Kivaa viikkoa sinne ♥

      Poista
  4. Hirweesti kaikkea ihanaa: tyttöjeniltaa, yllärikukkia ja -suklaata, zumbaa... (ja rumbaa ;) )
    Ihastuttavat skumppalasit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään noista skumppalaseista. Suorastaan hyvä syy lipitellä, kun on kivat lasit! :D (Mä olen aina mestari keksimään aiheita skoolaamiselle)

      Mukavaa syysviikkoa! ♥

      Poista
  5. Paluu arkeen on aina edessä ihanankin viikonlopun jälkeen. Onneksi miehesi on huomannut väsymyksesi ja pienellä eleellä sai sinut onnelliseksi. Ehkä se myös vähän piristi. Meillä mies ajaa joka päivä työmatkana n. 150 km/suunta ja tekee tällä hetkellä ylitöitä lähes joka ilta, joten suurin piirtein käy kotona nukkumassa. Onneksi lapset ovat jo isoja, muuten yhtälö tuntuisi kyllä tosi raskaalta. Nyt voisin iltaisin tehdä ihan mitä tahtoisin, ellei olisi koiraa. Eli kyllä minulle tässä taloudessa aina joku juttu hommataan, jotta pysyn kotona. Eipä silti, en ole niin kovasti menevää sorttia, että kärsisin tilanteesta. Toivottavasti flunssapöpöt helpottavat ja pääset töihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun miehellä on kyllä kurjan pitkä työmatka. Siihen vielä ylityöt päälle, niin kyllä sillä saa kodin hommat kasaantumaan sille toiselle osapuolelle. Tsemppiä arjen pyöritykseen sinne ja mukavaa syysviikkoa! ♥ Toivotaan tosiaan, että flunssapöpöt hellittävät...

      Poista
  6. Oooh kukkia ja suklaata <3 <3 <3

    Näyttää kyllä herkulliselta tuo siun kakkulinkin ohje, pitääpä näyttää miehelle ja neidille että tekisivätkö sellaisen ;) :). Pikaista parantumista teille sinne. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kakku oli NIIN hyvää! Kantsii kokeilla. Siitäkin se on kätsy, että tarvittaessa pohjan voi tehdä vaikka gluteenittomasta leivästä ja täytteisiin voi käyttää laktoosittomia tuotteita, jos tarvis.
      Tein myös ihan älyn hyvää suklaapiirakkaa, jonka ohjeen voisin myös heittää blogiin joku kerta. Nainen nyt vaan tarvitsee herkkuja, että selviää elämästä ;)

      Halauksia sinne ♥

      Poista
  7. Puhhuh...mitenkähän sitä joskus jaksoikin "säihkyä"...nykyisin hengästyttää koko ajatuskin =).

    VastaaPoista
  8. Kuulostaa ihanalta: tyttöjen iltaa, kukkia ja suklaata ja hei, kohtahan on taas viikonloppukin :)

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista ystävällisistä viesteistä ja pikku moikkauksista :)