lauantai 16. heinäkuuta 2016

Pikamoikkaus

Hello there! Täällä ollaan edelleeen hengissä, vaikka blogi onkin pysynyt hiljaisena. Huomaan, että minulle blogit ovat ennen kaikkea perusarkea piristävä juttu, mutta viikonloppuisin ja lomilla ei tule intohimoa täällä hengaamiseen. Ehkäpä aktivoidun taas loman jälkeen.

Kesäloma on kohta puolessavälissä. Olen kasvatellut kirjapinoa, peppulihaksia (sohvalla ja salilla) ja henkistä kanttia. Sitten olen vanunut ympäriinsä ja ihmetellyt mitä sitä tekisi, enkä sitten ole tehnyt oikein mitään. Ollaan kyllä käyty rannallakin ja uitu ekat pulikoinnit (kylmää!), syöty retkieväitä, hengattu Ikean ruuhkassa ja potkittu jalkapalloa. Minä olen lukenut pari kirjaa ja kohta alkaa seuraava. Että ei hassummin, sanoisin ;)

Nyt täyttämään kakkua, sillä tänään meillä juhlitaan esikoisen synttäripäivää mökkitunnelmissa.

Ihania kesäpäiviä!



9 kommenttia:

  1. Kiva oli kuulla sinun pikamoikkauksia ja pikakuulumisia :) Ja paljon onnea esikoiselle, kesän lapselle.

    Mie oon vaellellut kaupoissa (vähän jo liikaakin, mut lähinnä lasten vaatetäydennyksiä) ja samoillut metsissä. Kesäiset metsät on niin kauniit kuten luonto myös. <3

    Ihanaa ja leppoisaa loman jatkoa. :)

    VastaaPoista
  2. Mulla vähän samat fiilikset eli blogielämä astunee vahvemmin ja säännöllisemmin elämään taas arjen myötä.

    Ihanaa lomailua 💕

    VastaaPoista
  3. Lomailoa mussu! Jatka samaan rentoon malliin!

    VastaaPoista
  4. Kivoja pikakuulumisia, loma kuullostaa ihan lomalta😊. Oikein hyvää loman jatkoa siis sinne!

    VastaaPoista
  5. Ihanan rennon kuuloista lomaa :) Mukavaa loppulomaa!

    VastaaPoista
  6. Ihanat kuvat. Mikään ei ole niin rentouttavaa kuin ulkoilu, kirjan lukeminen ja niiden yhdistäminen. Nyt nautitaan ja sometellaan enemmän sitten taas syksyllä. <3

    VastaaPoista
  7. Onnittelut esikoiselle!
    Sinä olet viettänyt lomaa juuri kuten kuuluu. Lukemalla ja oleilemalla. Ei sitä lomalla tarvitse suorittaa, kun työssä se kuitenkin on taas toivottavaa loman jälkeen.
    Mulla on muuten sama juttu, että blogit ei juuri vapaa-aikaan kuulu. Nyt tuli kyllä poikkeuksellisesti päivitettyä myös lomalla.
    Mukavaa jatkoa!

    VastaaPoista
  8. Blogilomaakin on hyvä välillä pitää :)
    Ihastuttavan rennon kuuloista lomaa siellä vietetään, very good!
    Jatkakaa samaan malliin! (ja lapsukaiset palluraiset mussukkaiset, antakaa äidille paljon omaa aikaa ja hermolepoa.. ;) )

    VastaaPoista
  9. KIITOS kommenteista ja toivotuksista! Olen ollut niin totaalisen laiska blogin suhteen, etten vaivautunut edes vastailemaan tätä aiemmin. Luin kyllä viestinne ja ilahduin niistä kovin :) <3

    Hyvää alkanutta elokuuta! <3

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista ystävällisistä viesteistä ja pikku moikkauksista :)