perjantai 6. marraskuuta 2015

Inspiraation tarpeessa

On pieniä asioita, jotka antavat elämään ja arkeen ylimääräisiä plussapisteitä. Enkä nyt puhu mistään perustavaa laatua olevista elementeistä, vaan pikkuruisista inspiroivista jutuista. Blogeista, upeista valokuvista, hienoista biiseistä, sykähdyttävistä kirjoista, hetkeen sopivista aforismeista, ihmisten hymyistä jne...

Viime aikoina olen inspiroitunut vaikkapa näitä:


Uskomattoman upeita Instagram-kuvia Debora Vivan Garralta: instagram.com/deboragarra/. Miten voikin olla niin sykähdyttäviä kuvia (ja mikseivät useammat ole löytäneet hänen seuraajikseen?). Rakastuin ensisilmäyksellä. Menkää ja tykätkää!



A Way to Blue. Facebook-yhteisö, jonne on kerätty kaikkea kaunista - sinistä! KLIK.


Kirjat. Ne jaksavat viehättää aina. Hurahdin ekan kerran kirjastoon ja kirjoihin 7-vuotiaana, kun asuimme kirjaston vieressä. Tällä hetkellä olen viehättynyt Ulla-Lena Lundbergin tyylistä. Luen Jää-romaania ja ihailen hänen tapaansa kuvata henkilöitä. Siinä on jotain erityisen lämmintä.


Tv. Pitkästä aikaa olen hurahtanut useaankin tv-sarjaan. Laitan ohjelmat tallennukseen ja katson sitten, kun on sopivasti väljää aikaa. (Ja joskus käy niin, että ohjelma ehtii poistua verkkoboksilta ennen kuin olen ehtinyt katsoa sen, hah :D )  Suosikkilistalla ovat mm. Roba, Rouva Ministeri, Vain elämää (kohta se loppuu, byyh!), Putous, Haamukirjoittaja, 1001 Rikua (naurua olla pitää!) ja varmaan pari muutakin, joita en nyt muista.


Motto. Elisalta bongattu hieno miete: "Et voi aloittaa alusta uutta elämää, mutta joka aamu voit aloittaa uuden päivän."


Perjantai. Tarvitseeko sitä edes selittää? ;)

--
Ja koska jaettu inspiraatio on tuplasti isompi ilo, niin kertokaa mikä teitä inspiroi!


7 kommenttia:

  1. Ihana postaus. Inspiroiva :)
    Mie nappasin tän omaan blogiini äsken, inspiroiduin niin paljon tästä. :)

    Kivaa viikonloppua Tuula <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, ihan huippua! Tulinpa iloiseksi :) Ihan mahtavaa, että joku mun tekemä juttu inspiroi jotain toista ihmistä ♥ Tuunpa lukemaan sun postauksen pikimmiten!

      Poista
  2. Ihania juttuja, toisten inspiraatiopostaukset ovat oikeasti ihanaa luettavaa! IIk Roba ja Rouva Ministeri mulle ihan tuntemattomia. Laitetaan katsomislistalle.....

    Se Lundbergin Jää jäi multa kesken ja yhä hyllyssä...ehkä kokeilen uudestaan....

    Iso lämmin rutistus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin toisten inspiraatiojutut on ihanaa luettavaa! Kiva, että tykkäsit :)
      Ja sinne takas iso iso halaus!!

      Poista
  3. Samaa mieltä, ihana postaus!

    Inspiroidun usein postaamaan, kun "törmään" johonkin mieltä liikuttavaan runoon, jonka haluan jakaa.
    Inspiroidun antamaan hyvää palautetta/sanomaan jotakin kaunista jollekin, juuri sellaisessa tilanteessa, kun tilanne näyttää toivottomalta.

    Inspiroivaa iltaa sinulle<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihanaa että tykkäsit :)
      Tuo on oikeasti tosi arvokasta, että antaa palautetta toiselle tai sanoo jotain kaunista. Merkkaa tosi paljon ja tuntuu aina hyvältä palautteen saajasta.
      Inspiroivaa viikonloppua!

      Poista
  4. Hyvältä kuulostaa!
    Roba on mun "juttu", tykkään siitä kovin!! Ja vain elämäästä myös, se on mun pillitysohjelma. Musiikki saa mut niin herkille.
    Mulla on inspikset kateissa, lähinnä rämpimistä. Arkiselviytymistä. Toki mä näen kaunista joka päivä ympärillä ja niitä kivoja hetkiä on, mutta kun kokonaisvaltaisesti katsoo, niin mä olen väsynyt, väsynyt ja taas väsynyt. Haluton mihinkään. Paitsi siihen talviuneen.
    Mutta ihana kuulla, että sulla on lippu jo korkeammalla!

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista ystävällisistä viesteistä ja pikku moikkauksista :)