Fokus

Tämän hetken fokus on puhua itselleen vahvistavia ja luottavaisia lauseita. Kaikki järjestyy, minä olen hyvä, elän oikeanlaista elämää. Olen - ja tulen aina olemaan - keskeneräinen ja silti riittävän valmis. Elämä kantaa ja vie kohti uusia tarpeellisia mutkia. Jonkun mutkan takana saattaa olla jotain upeaa. Ja kaiken ei aina tarvitse olla niin vakavaa. Itselleen voi nauraa, elämälleen ja virheilleen kohauttaa olkapäitään. Sattuuhan näitä. Eteenpäin mennään silti :) 








Valoisaa viikonloppua, mussut!

PS. Parin vuoden takainen kirjoitukseni onnistui jotenkin koskettamaan tässä hetkessä:
http://omankatonalla.blogspot.fi/2012/03/lapsen-filosofia.html

2 kommenttia:

  1. Mulla vähän samoja ajatuksia. Lisäksi ajattelin ajatella parantavia ajatuksia.
    Kaunista, valoisaa ja lempeää viikonloppua, muru!

    VastaaPoista
  2. Arvaa mitä? Mä olen ihan oikeasti puhunut itselleni ääneen autossa matkalla töihin: "sä Helmi jaksat, osaat ja pystyt! Sä olet hyvä ja sulla ON itseluottamusta!!!" Ääneen puhuminen auttaa selkeesti.... ;)

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista ystävällisistä viesteistä ja pikku moikkauksista :)