perjantai 30. tammikuuta 2015

Lapsista ja aikuisista

* Nykylapset ovat selvästi tiedostavaa porukkaa. Eilen illalla, kun komensin pyysin esikoista hammaspesulle, kuului ärsyyntynyt kivahdus: "Eikö lapsi edes leikkiä saa!". Hahhaa, niin huvituin!

* Esikko alkaa olla myös vitsi-iässä. Tai on ollut jo jonkin aikaa, mutta nykyään oikeasti nauran niille (siitä huolimatta, tai juuri siksi, että ovat niin "helppoja" - tai sitten minä olen se helppo!)

 Poika: Äiti, kerronko vitsin?
 Minä: No kerro vaan.
 Poika: Se meni jo.
 Minä: *raks raks* + naurukohtaus

 Poika: Arvaa kuinka pitkä matka on Merkuriuksesta Aurinkoon?
 Minä: Hmmm.... (ja yritän rakentaa ajatuskuviota valonnopeudesta sun muusta)
 Poika: Yhtä pitkä matka kuin Auringosta Merkuriukseen.
 Minä: naurukohtaus (Joo-o, tosi vanha vitsi, mutta niin vanha äiti, että vanhat vitsitkin tuntuu uusilta)

* Näillä hienoilla vinkeillä alan kuulkaas kasvattaa itseäni! Ihan ekana voisin määrätä itseni jäähylle (40 min.) ja todella yritän olla kiltisti, koska nettikielto kuulostaa jo ihan liian julmalta (niin hyvää kuin se tekisikin)


Hauskaa viikonloppua, allihopa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista ystävällisistä viesteistä ja pikku moikkauksista :)