perjantai 16. tammikuuta 2015

Hitaalla

Olen elänyt viime päivinä kuin hidastetussa filmissä. Ei mitään kiirettä, eikä mitään tapahdu... Keskiviikkona olin pienessä leikkauksessa ja sen jälkeen olen pötkötellyt, maleksinut, hissutellut kaikessa rauhassa. Ehkä jopa teeskennellyt hitusen kipeämpää kuin oikeastaan olenkaan, ihan vain siksi, että olen halunnutkin olla hidas ja laiska. Se "kurjuuden" ylellisyys ;)

Aivot raksuttavat hitaalla ja olen katsellut boksilta kevyttä höttöohjelmaa. Tänään avasin ensimmäistä kertaa blogit ja totesin, että kaikki muut postaavat hirveän filosofisia ja rakentavia juttuja. Minä vain katson Rouva Ministeriä ja mussutan karkkia sohvalla. Joka toinen bloggari on jo ihan kevätfiiliksissä ja on ostanut tulppaaneja tai jopa narsisseja. (Ja mulla on vielä joulutähti ikkunassa...) Ja kaikilla on jotain hienoja aforismeja tai päätöksiä vuoden 2015 varalle. Mulla ei mitään. (Paitsi ne hömppäsarjat boksilla ja jo tyhjentynyt karkkipussi.)

Reilun viikon päästä olen lähdössä risteilylle erään Erityisen Ihanan Bloggarin kanssa ja siihen mennessä pitänee taikoa itsestään esiin jotain muuta kuin verkkareihinsa kulahtanut sohvaprinsessa. Saa nähdä miten käy, vai astuuko laivaan sittenkin laiskanpulskea olento, joka raahaa mukanaan telkkarin ja digiboksin..?

Näitä seuraavia kuvia katsellessa ajattelin, että vau - maailmassa on noin upeita paikkoja! Ja silti minä rakastan omaa sohvaani yli kaiken, hah! Olenko vähän tylsimys :D  





7 kommenttia:

  1. Parantelua ja itsensä hellimistä sinne!
    Musta tuntuu et sä sanoit kaiken viisauden viime postauksessa :).

    IHANAA päästä virkistäytymään sun kanssa ensi vilo. Jotenkin en vieläkään usko tätä (unta) todeksi ;) Puss muru!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enää 6 yötä ja sit luksusta, jee! Oon varma, että tulee kivaa :) See you soon!

      Poista
  2. Hihi, no täällä kyllä on myös sohvaprinsessa :) Muut syö terveellisesti ja kuntoilee, mun kuntoilu on ollut lähinnä sitä, että olen keskittynyt tekemään kaiken maailman jälkkäreitä. Ja terveellinen syönti on ollut tällä viikolla sitä, että onhan jäätelössäkin kalsiumia ja proteiinia, ja omenapaistoksessa -no omenaa...

    Joka tapauksessa sun postauksia on ihana lukea ♡ Niissä on oikeasti paljon tärkeää asiaa arkipäivän onnellisuudesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun ruokavalio kuulostaa erittäinkin terveelliseltä - kalsium, proteiinit, omenoiden flavonoidit... Sitä paitsi se palautuminen on tärkeää, ettei tule ylikuntoon ;)
      Kiitos palautteesta, tulin hyvälle mielelle ♥

      Poista
  3. No täällä ollaan sitten myös hitaalla. Tallenteet pyörivät myös mun boksissa ja suklaata menee. Tosin koiran kanssa on pakko välillä ulkoilla. Enkä ole tehnyt mitään suuria lupauksia tälle vuodelle, kunhan tästä selviän. Eroahdistus tuon armeijaan menneen kanssa on ollut valtava ja toinen lähtee heinäkuussa, joten ei helpota. Onneksi on kohtalotovereita tälle laiskottelulle! Ja mulla kukkii vielä amaryllis joulupallo ruukussaan.....

    VastaaPoista
  4. Ei ole varmaan helppoa, kun lapset lennähtävät pesästä armeijaan ja maailmalle... Tsemppiä ja halauksia! Ja jatketaan hidasta tahtia, kunnes alkaa tuntua siltä, että pitäis lisätä vähän kierroksia - ehkä sekin aika vielä tulee kevätauringon myötä :)

    VastaaPoista
  5. P.S. Laivahytteihin kuuluu vakiovarusteena tv ja digiboksi, jää enempi tilaa matkalaukkuun ;)

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista ystävällisistä viesteistä ja pikku moikkauksista :)