tiistai 2. joulukuuta 2014

Tiistai-inspiraatio

Tylsähkö, harmaa päivä. Ehdottomasti tarvitaan kuvainspiraatiota... Lisäksi olen hakenut innostusta uusista jumppakengistä (viime viikolla ostin juoksukengät), luontaistuotekaupan tilauksesta ja ensimmäisistä jouluajatuksista. Jouluisia aatoksia pitäisi kaiketi viritellä nyt ihan urakalla, ettei lipsahda ohi kokonaan... Mitä syödä? Mitä lapsille lahjaksi? Miten käyttäisi ylimääräiset vapaat? Ja ennen kaikkea - mitä herkkuja tekisi ja ostaisi ;)











Aika punaista inspiraatiota tänään... :)


7 kommenttia:

  1. Mukavia pohdintoja mietinnässä.

    Ja aika raikkaat ja piristävät kuvat!!! ;)

    VastaaPoista
  2. Vautsi miten kivoja inpsiskuvia. Mitäs shoppailit luontaistuotekaupasta? Minä(kin) keksi-ikäinen olen jo vakioasiakas luontaistuotekaupassa/kaupoissa. :)

    Mulla alkaa olla joulu jo kasattu. Olen ollut ahkera tonttujen apuri (shop shop), ja ehkä jonain yönä rapistelen lahjat paketteihin yhdessä tonttujen kanssa valmiiksi odottamaan... ;) Ruuat ja kukat enää puuttuu hih.

    Punaisia ajatuksia Tuula <3

    VastaaPoista
  3. Ihanan punaisia kuvia! Ilo nousee pintaan, kun näitä katselee.
    Jouluajatuksia tässä on itsekin vasta viritelty, mutta onhan tässä vielä vähän aikaa ja meillä alkaa olla porukka jo sellaista, että aika vähän on niitä joille ostetaan lahjoja. Lasten lukumäärä on tällä hetkellä suvussa niin vähäinen. Vain kolme pientä ja muut on aikuisia.

    VastaaPoista
  4. KAMOMILLA, värejä tarvitaan, kun ulkona on lähinnä harmaata... Paitsi just nyt on jokin outo valoilmiö meneillään. Aurinko ♥

    SOILI, pistin tilaukseen vitamiineja ja ginseng-tuotteen + jonkun, jota en enää edes muista... Kertonee jotain mun aivojen tilasta ;)

    JONNA, kiva kun kävit ja jätit puumerkin :)

    SARI, hyvä jos säästytte lahjahössötykseltä. Muutenkin oon alkanut ajatella, että kaikki jouluhössötys on niin turhaa. Voi ottaa ihan rennostikin, olla siivoamatta burn-outin partaalle je lähtemättä mukaan kaupalliseen rumbaan... Mukavaa odotusta! :)

    VastaaPoista
  5. Mulla on ihan samat joulusuunnitelmat- NO STRESSI, koska lapset ovat aaton tänä vuonna isällään. Pääsen helpolla, mikä on täysin tervetullutta tähän koomailuun! Puss ja iso rutistus!

    VastaaPoista
  6. Ostitko talvijuoksukengät vai tavalliset? Minä kävin tänään ekaa kertaa juoksemassa nastalenkkareilla, aika jännä tunne mutta hyvin niillä pysyi pystyssä tuolla jäisillä teillä.

    Kati

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista ystävällisistä viesteistä ja pikku moikkauksista :)